Farligt?

Det är lite läskigt det här, som lilla V skulle sagt. Jag har som hobby att avfärda idéer som kommer upp i mitt huvud nästan innan jag kommit på dem och har därför av förklarliga skäl inte startat någon blogg tidigare. För vem skulle vilja läsa den, när den finns miljoner andra bloggar som dessutom är riktigt bra. Men nu kör jag ändå så får vi se vart det tar vägen.

Min förhoppning är att kunna inspirera, tipsa och visa mitt hem, min trädgård och mina alster. Vare sig det är fotat, målat, sytt, scrappat, fotat eller bakat så händer det ju faktiskt att jag gör saker då och då.

Välkommen!

4 thoughts on “Farligt?

  1. Välkommen till bloggvärlden:) Kul att någon börjar blogga, när så många andra jag har följt har slutat. Tyvärr brukar jag vara lite dålig på att lämna kommentarer, men jag är en av dem som syns i statistiken.
    Kramar från Malin

    • Hej Malin, Tack! Det är nog först nu när jag bloggar själv som jag har insett hur kul det är med kommentarerna. Brukar också vara en sån som följer men aldrig kommenterar, din blogg är en av dem! Kram

Kommentera

