fem

Vi bor i hus nummer fem sen 2009 då jag och herr T flyttade in i vårt nybygge. Sen dess har på något konstigt vis både besökare och brevbärare hittat rätt trots att det inte står någon siffra på fasaden. Länge har jag suktat efter dessa fasadbokstäver, så gissa om jag blev glad när de dök upp bland våra bröllopspresenter! Nu blir jag glad varje gång jag ser vårt hus, tycker de tillförde rätt mycket till utseendet och designen.

Det är till och med flera som har frågat vad vi fått tag på dem. De finns i flera varianter och storlekar och går att köpa på en webbutik som heter http://www.inreda.com Det finns även snygga siffror där för den som inte vill ha bokstäver. Vi har den som heter: FASADSIFFRA – BOKSTAV AKRYL PIANOSVART RAK 40.

Image

Kommentera

