Stina & Martin

I maj fick jag äran att fota Stina och Martins bröllop. Gissa om jag hade funderat länge och var nervös för om jag verkligen skulle fixa det, men jag kunde ändå inte låta bli att tacka ja när Stina frågade mig. Man ska ju stiga utanför sin bekvämlighetszon ibland så jag tänkte att det här var min chans. Dessutom kom vi på den ultimata lösningen att vi kunde byta tjänster med varandra. Så jag fotade bröllop och hon var barnvakt till lilla V på vårt bröllop.

Boulebanan testades givetvis och jag fick känslan av att det inte var första gången. Jag fick nämligen berättat att deras efternamn avgjordes efter en vinst i en boulematch.. vet dock inte om det var sant?!

Ett och vackert par som valt en vacker omgivning till sina foton gjorde jobbet tacksamt för en nybörjare som mig. Tack snälla för att jag fick vara med er på er bröllopsdag! Här kommer ett smakprov på bilderna.

Stina och Martin Krusenberg

2 thoughts on “Stina & Martin

Kommentera

