Babyrum

Flera av mina vänner väntar barn och det här inspirationscollaget är gjort speciellt till en av dem. När hon berättade att hon ville ha en av mina favorittapeter i barnrummet kunde jag inte låta bli att fundera på lite olika färgteman. Här kommer ett förslag i mint, grått och senapsgult. Det kan komma flera!

Inspirationsbilden är lånad från modelmini.se som även säljer tapeten som heter Harlequin mint och är från danska företaget Ferm Living, som gör många fina produkter i lite retrostil.

Trälåda lagerhaus.se
Ugglekrokar houseofhedda.se
Sälpostern isa.se kan även fås i andra färger och med egen text.
Träfärgad dalahäst ellos.se
Kudde från fermliving.com
Påslakanset är sytt av tyger från stoffochstil.se
Söta elefantmobilen är från flensted-mobiles.com

Babyrum i mint, grått och senapsgul

2 thoughts on “Babyrum

  1. Tapeten vill vi också ha i Henrys rum, men med cirkustema! Kan du göra ett collage till mig med? 😉 Gärna med retro/loppisgrejjer? Kram Ps varför har du inte berättat att du har en blogg?!

    • Kul, ja det är inte alls omöjligt att jag kan göra det! Har fastnat för collage/moodboard grejen! Några speciella färger? Jag har länkat till bloggen på facebook några gånger så trodde de som var intresserade hade hittat dit. Kul att hitta dig här nu i alla fall!

Kommentera

