Höstmiddag

I går hade vi middag för några vänner som vi träffar alldeles för sällan, fast de nu flyttat ”hem” till Borlänge-Falun igen. Får bli ändring på det! Menyn såg ut så här:

Minipajer med kantareller och kräftor

Italiensk köttfärslimpa, klyftpotatis och fetaoströra

Äppelcobbler

De små minipajerna har jag gjort flera gånger och receptet har jag hittat här hos Emmy. Där hittar ni också en del bra kräftskivetips! En av mina favoritbloggare med mycket tips på god mat, pyssel och shopping.

Äppelcobbler var ett nytt recept jag hittade här på Arla.se, blev mycket lyckat tyckte i alla fall jag.

middag1 2013-08-31 15-15-35

middag2

6 thoughts on “Höstmiddag

Kommentera

