Efter regn kommer solsken

Nu ska ni få se det första bröllopet jag fotat, där jag har varit den enda fotografen. Har hjälpt kompisar tidigare att fota på bröllop men inte tagit de viktiga porträttbilderna. Det är otroligt nervöst, så mycket som kan gå fel. Samtidigt så kul, när man sen kan titta på bilderna och ändå vara nöjd. När vi fotade de här bilderna hade jag och min syster testfotograferat på en plats innan.  Självklart kom dock regnet på bröllopsdagen och vi fick åka vidare men det gjorde inget för sen kom solen igen över en åker och himlen var alldeles mörk och grå.

Här kommer min käraste och vackraste syster och hennes Mattias som gifte sig i Augusti förra året.
Ni är så fina!

Är det någon som behöver en bröllopsklänning så är den till salu här.

annika och mattias

4 thoughts on “Efter regn kommer solsken

  1. Gud vilka härliga bilder. Du är ju jätteduktig!!! Hur mycket tar du för att fota innan, under och efter ett bröllop? 🙂 så som bilderna här.

    • Tack Sandra! Ska ni gifta er? Jag har ingen prislista för bröllop då jag endast fotat två stycken varav ett var min systers. Det är ju ett så viktigt fotouppdrag med mycket ansvar, men samtidigt väldigt väldigt kul! Diskuterar gärna vidare på telefon eller mail om du skulle vara intresserad? Kan inte säga något pris på rak arm då jag inte riktigt vet.

      • Det är min syster som ska gifta sig, i maj. Dom är bosatta i Stockholm men gifter sig här i torsång då större delen av familjen finns här. Verkligen jättefina bilder!! 🙂 det är ju långt kvar tills systers bröllop men jag håller ett öga på bloggen, kansk att de hinner fota fler innan 🙂

Kommentera

