Brännässlor, tistlar och motljus i solnedgång

Syster kom till vår stora glädje hem på en snabbvisit i helgen. Lördagskvällen började med grillning som fick ett snabbt avslut då jag insåg att solen höll på att gå ner. Herr Thorsell lämnades med ett halvt avdukat matbord och ett barn som skulle nattas och jag drog med en något motvillig syster och gick iväg för att fånga de sista solstrålarna.

Min syster är vacker i alla ljus, men med en begynnande mage och i det vackra kvällsljuset måste jag nog säga att hon är ännu vackrare! Medans jag försökte förstå mig på inställningar på kameran och muttrade ett antal gånger för att autofokusen inte ville fungera så bra i motljus så stod hon snällt kvar på en äng full av tistlar och brännässlor med bara ben och sandaler. Vilken underbar syster jag har!

syster i motljus

7 thoughts on “Brännässlor, tistlar och motljus i solnedgång

Kommentera

