Fiskarhustruns Torskrygg

Om ni som jag tycker det är svårt att hitta variation på fiskrecept så har jag ett tips här. I den här familjen äter vi nämligen nästan endast lax, då herr Thorsell varit lite tveksam till fiskar som t.ex. torsk.

Hittade i alla fall det här receptet på samma blogg som mina tidigare tips. Klicka här så får ni receptet och en fin beskrivning med bilder.

Hur gick det då? Jo det fick helt klart godkänt av mannen. Jag tyckte det var jättegott! Lilla V däremot som nästan aldrig vill äta fisk och inte gillar champinjoner åt väl inte jättemycket.

2013-09-03 17-05-16
Däremot ville han också fota sin tallrik när jag gjorde det, och jag måste säga att hans foto återigen känns mer artistiskt än mitt. Måste bli mer kreativ!

2013-09-03 17-06-21

2 thoughts on “Fiskarhustruns Torskrygg

  1. Visst är den god?

    Har du provat citronfisken med vitlök och timjan som jag också har recept på i bloggen? Vansinnigt gott!

    Kram

Kommentera

