Krukväxt funnen

Fru Thorsell är glad idag, minns ni blomman jag eftersökte? Tur att min mamma umgås med lite äldre damer som fortfarande har sådana här fina blommor i sin ägo. Inte nog med det, som dessutom har flera stycken och gärna ger bort en! Tack snälla Greta!

Nu är det snart dags att sova och ladda för något jag sett framemot länge. Pysseldag med tjejerna!! Målet är att göra klart en fotobok, då jag vann ett presentkort på en för två år sedan och bara har två veckor till på mig att göra klart. Så saknar ni mig på bloggen någon dag de närmaste två veckorna så vet ni vad jag pysslar med.  Sov gott!

elefantöra

2 thoughts on “Krukväxt funnen

  1. Hej, lånade denna bild till min blogg. Men har angett dig som bildkälla och även länkat din blogg, hoppas det är okej 🙂 Du har väldigt fint hem och är en stor inspiration för mig nu när jag inreder mig 40kvadratare tillsammans med min nyblivna sambo!

Kommentera

