1 månad

Nu har faktiskt redan en hel månad gått sen jag startade den här bloggen. Borde som alla jubileum firas! Fast egentligen var det igår så jag får väl vänta på 1 årsjubileet innan det blir tårtbakning.

Min egen lilla utvärdering lyder att det faktikst är riktigt kul. Visst är det tidskrävande och vissa inlägg tar längre tid att göra än andra. Men å andra sidan tar jag mig för att fota mer, dokumentera mer av vårt vardagsliv och blir bättre på att slutföra en del projekt så att jag får blogga om dem sen. Jag har även fått några förfrågningar på fotouppdrag och det gör mig superglad!

Alla bloggar har ju statistik, jag kan inte skryta med flera tusen läsare men har faktiskt nått upp till ca 200 unika besökare på en månad och det är ju så himla kul! Men vilka är ni? Är det något jag lärt mig av bloggandet så är det hur kul det är att få kommentarer till inlägg! (Jag som själv aldrig någonsin lämnade kommentarer innan.) Så passa på nu och ge er till känna och låt mig höra vad ni tycker?

2 thoughts on “1 månad

  1. Jag tycker att det är roligt att du har börjat blogga. Det är så många andra som har slutat och jag själv har funderat på att ge upp också. Men det är svårt att döda en blogg som levt i nästan 8 år. Så nu när du startade här blev jag genast lite mer motiverad igen:)

Kommentera

