Paus

Jag har inte försvunnit även om man skulle kunna tro det.. Har inte mått så bra under veckan så vila fick gå före bloggandet.

Som jag nämnde gör jag en fotobok om lilla V´s första år. Har kommit ganska långt men är fortfarande inte klar. Kul att sitta och titta på alla gamla fotorafier och även om jag noga rensat och sorterat dem från början så tar det sån tid att välja vilka bilder som ska vara med. Så här får ni några favoriter medans ni väntar på att jag ska piggna till och hunnit klart med fotoboken så jag kan fokusera på er igen!

liten

2 thoughts on “Paus

Kommentera

