Hej på er

Nu var det längesen det hände något härinne. Livet, sega förkylningar, hösten och lite annat kom emellan och så kan det vara ibland. Familjen och hälsan får komma i första hand.

Redan i början av sommaren lovade jag lilla V (jag vet, lova inte saker som du inte vet när du kan infria) att vi skulle åka tåg till Uppsala och hälsa på moster och Mattias. Nu insåg jag att skulle det bli någon tågresa det här året så var den här helgen alldeles utmärkt lämpad till det. Så hela familjen åkte iväg på 30 h trip till Uppsala och riktigt trevligt var det. Tågresa med matsäck, bussresa till E’s familj, god mat, och för lilla V blev det egentid med moster och Mattias idag då de hade picknick och gick på Biotopia innan det var dags att åka hem med tåget igen. Men äventyren gjorde oss riktigt trötta, så lilla V somnade snabbt ikväll och hans mamma kommer snart följa efter.

Tro det eller ej, jag har redan ett till blogginlägg på gång, men det får vänta tills i morgon. Många bilder finns det som jag vill visa från en fotografering jag gjorde förra helgen. Så vi ses redan i morgon igen, får vi hoppas att det inte blir så sällan mellan gångerna i fortsättning.

2013-10-12 13-42-11

Kommentera

