Familjefotografering i Torsång

Förra helgen i det vackra höstvädret fick jag den stora äran att fota den här underbara familjen. Mitt första uppdrag att fota en hel familj. Jag är mest van att fota ett barn i taget och med tre barn som jag inte kände så var jag lite nervös innan kan jag erkänna. Fast det hade jag ju inte behövt vara, såna härliga, charmiga och  lekfulla barn (och föräldrar) som utan tvekan ställde upp på mina idéer.

Jag hade så kul under fotografering, och familjen blev nöjd med bilderna. Extra glad blir jag att jag fått tillåtelse att visa er en del av bilderna. Nu skulle jag bara behöva ta mig ut och fota lite höstbilder på min egna familj innan snön kommer..

Fotona är tagna vid Torsångs hembygdsgård.

collage fam sund eriksson

2 thoughts on “Familjefotografering i Torsång

  1. Åh vilka fina bilder! Och vilka söta små skruttungar! Den där vita stickade tröjan har våra grabbar också och jag skulle önska att de fanns i vuxenstorlek. En riktigt snygg unisextröja!

Kommentera

