Julklapp till mig själv!

Vet ni vad jag gjort idag, jag har köpt julklapp till mig själv! Vad enkelt det var jämfört med att köpa till andra, behövde inte alls fundera på om det skulle bli bra eller passa, bara att köpa!

Min favoritfotobloggare släppte presentkort till några olika paket med privatkurser som hon erbjuder häromdagen. Dessa släpptes dessutom i begränsat antal och hennes kurser brukar ta slut riktigt fort. Jag har varit sugen på dessa redan tidigare men även om jag är säker på att det är prisvärt så är det mycket pengar. Nu var det så mycket rabatt så jag kunde inte låta bli att passa på.  I vår kan jag därför se framemot en två timmars privatkurs med Emelie i Stockholm, det ser jag så mycket framemot!!

Undrar om jag kan slå in det i ett paket, skriva att det är från tomten, gömma det under granen och glömma var det är…

 

2 thoughts on “Julklapp till mig själv!

Kommentera

