Mörkret

Då mitt fotointresse tilltagit en del senaste halvåret har jag inte tidigare reflekterat så mycket som nu över hur otroligt svårt det är att fota på vinterhalvåret… Har försökt få till en julkortsfotografering med lilla V flera helger i rad men det har bara varit grått och mulet vilket inte riktigt är de förutsättningarna jag hade tänkt mig. Fota en veckodag är inte ens att tänka på då det redan är mörkt när vi tagit oss hem från jobb och dagis. Men håll tummarna det ser än så länge ut som att det ska bli både lite värme och sol i helgen!!

Några foton lyckas jag dock åstadkomma ibland. Med högsta ISO så blir det ju lite grynigt men ändå kul när det går att få till okej foton med väldigt lite dagsljus. Här är några bilder jag fotade hos en av Vs kompisar som nyss fått en lillebror. Visst är hon och lilla V lika med sitt lockiga hår?! Fick frågan om de var tvillingar när vi semestrade tillsammans och jag kan förstå varför.

annie och anton2

One thought on “Mörkret

Kommentera

