Julmarknad Garpenberg

Om ni som jag inte tycker julen kan starta för tidigt så är tips på utlykt i helgen att besöka Garpenbergs Julmarknad. Jag har aldrig varit där men blev tipsad av min kusin som bor där och det lät mycket trevligt. Deras facebooksida berättar att det är ca. 60 försäljare med bl.a. hantverk, mat och andra kvalitetsprodukter. Dessutom erbjuds om jag förstår rätt god mat/fika, underhållning, ponnyridning och möjlighet att träffa tomten mm. Inte för att jag tror att lilla V ens vågar närma sig en tomte men ändå.. I alla fall så låter det på beskrivningarna som en riktigt genuin och trevlig julmarknad i mysig miljö. Har ni tips på andra trevliga julmarknader här i trakten?

Mer info om julmarknaden hittar du här

header-rätt-julbord-940x220

Bild lånad från garpenbergsslott.se

Kommentera

