Äntligen jullov!

Åh så skönt det ska bli med lite julledighet! Nu ska jag försöka ta det lugnt och vila upp mig lite inför våren. Det märks att man inte orkar lika mycket när man är gravid, och det är lite nytt för mig. Förra graviditeten var jag i hur bra form som helst. Nu är jag i vecka 20 men känner mig redan som i vecka 30… Magen växer och det börjar redan ta emot lite när man ska försöka plocka upp saker på golvet. Så nu ska jag försöka varva ner….ska först  bara städa, tvätta, slå in julklappar, klä granen, handla, göra lite julmat, och kanske baka lite imorgon. Sen kanske det blir lugnt…

Nu längtar vi dock mest efter att få träffa syster som förhoppningsvis hinner hälsa på oss i helgen innan bäbis kommer ut. Frågade V om han längtade mest efter moster eller tomten och fick direkt svaret moster!

Här är ett par juliga bilder med lilla V och han dagiskompisar från deras luciafirande. Ha en trevlig helg alla!

2013-12-12 17-38-29 2013-12-12 17-41-46b

Kommentera

