Juldagslugnet har infunnit sig

Efter tre dagar med mycket pyssel, julfirande på olika håll, julbak och annat julstök så har lugnet infunnit sig idag. Tyvärr fick lilla V feber i natt så stackarn har gjort tappra försök att leka med alla juklappar men orken har inte riktigt infunnit sig.

Själv har jag förutom att varit orolig hönsmamma, slappat i soffan och redigerat bilder, samt lyckats tagit en kort promenad. Känner verkligen att jag behöver luft, men foglossningar gör att det får bli korta promenader. Men nu tror jag det blir filmkväll och lite glass. Tänkte se Safe Haven, får se om den är bra. Letar alltid på romantiska lättsamma filmer när jag får välja själv och det får jag idag för herr T är på fest.

safehaven

Kommentera

