Året som gått 2013

God fortsättnig på er alla! Jag fick en extern hårddisk av min man i julklapp för att göra backup på,  så jag  gick igenom lite bilder och började göra en liten sammanfattning från året. Här kommer ett långt inlägg från vårt 2013 om ni vill se lite av vad vi gjort. Mycket hände ju innan bloggen startade.

Förra året började vi med vinteraktiviteter, visst ser det härligt ut med snö?! Till och med jag som inte är någon vintersportare saknar snön nu!
vinter2013
Våren ägnade vi bland annat åt att göra en sandlåda åt V…eller ja det tog halva sommaren också. Tur att vi inte har några stora projekt som måste göras.. Mer tid las nog på att planera bröllop!
vår2013
Årets mest minnesvärda dag var utan tvekan den 8 juni! Så glad att det blev ett bröllop till slut, och att vårens planering verkligen lönade sig. En helt underbar dag med många nära och kära som ville vara med.
bröllop2013
Helgen efter bröllopet drog vi ner till Uppsala och kidnappade syster på hennes 30-årsdag som vi sedan firade med afternoon tea, middag och övernattning på Rånäs Slott. Helt klart bästa stället jag bott på!
annika2013
Efter midsommar åkte herr och fru Thorsell på bröllopsresa till Italien och Gardasjön. Fint ställe, lagomt mycket att göra, god mat och underbart hotell!
italien2013
Sommaren bjöd på fint väder och mycket aktiviteter, bland annat åkte vi båt.
båtåkning2013
Snickring har vi också ägnat mycket tid åt, eller i alla fall V. På en gammal lastpall som låg på vår altan spikade han både i och ur spikar i timmar.
snickaren2013
Stockholm och Skansen besökt vi med farmor. Det roligaste var dock inte djuren.. han frågar fortfarande när vi kan åka tillbaka och köra bilarna.
skansen2013
Mysigaste semesterveckan spenderades i Arild, Skåne med Annika, Mattias, Mormor och Morfar. Så glad att vi tog mod till oss att göra den långa (för oss) bilresan, då ingen av oss gillar att åka långt i bil. Vilgot klagade inte en enda gång. Dessutom hade vi jättefint väder när vi var där nere, och hade hyrt ett fint hus. Så mycket lyckat!
skåne2013
Sommaren har erbjudit mycket badtillfällen, men jag trodde inte riktigt mina ögon när båda mina killar hoppade i sjön den 8 september.
2013-09-08 14-14-11 480
Början av hösten blev det också en del cykling och bus i lekparken. Sen blev det väldigt lugnt några månader då första veckorna på graviditeten gjorde att jag inte orkade med så mycket.
höstbus2013
Julkorten fotades.
jul2013
Efter en lång väntan med julkalendrar så kom äntligen tomten. Han var riktigt läskig tydligen speciellt så länge han var utanför huset. Så fort han kommit in och börjat dela ut paketen gick det dock bra, och han fick en kram innan han gick hem. Hann också fånga båda mina älskade killar på en bild tillsammans när de tittade på Kalle Anka, dagen till ära med slipsar båda två.
julen2013

2014 har börjat med en bra dag hemma så nu väntar vi med spänning på vad resten av året har att erbjuda oss! Det kommer bli ett otroligt spännande år, då jag först ska få bli moster! Sen är det ju bara några månader kvar tills vår egna lilla kille gör oss sällskap. Efter det känns det som vi inte behöver ha så mycket planer, det kommer nog att bli fullt upp!

2 thoughts on “Året som gått 2013

Kommentera

