Älskade Elliot!

Har så många idéer till inlägg i mitt huvud, med saker jag vill visa er. Hade tänkt blogga igår kväll men somnade före kl. 20.00 i soffan så ni kan gissa hur det gick med det. Kvällarna förra veckan bestod i att fixa förberedelser för lilla Vs kalas som vi hade i söndags så vilan är behövlig. Kalasbilder kommer!

Fredag-Lördag blev det ett besök till Uppsala då jag bara inte kunde hålla mig borta från att träffa min nyfödda lilla systerson Elliot. Kameran var självklart nedpackad men det var ingen lätt liten filur att fånga nöjd på bild. Väckte många minnen från när V var liten. Som tur är både positiva och negativa. Bebis som vill bli buren, är knölig i magen och inte vill sova är inget jag ser framemot igen. Men hade glömt hur små och gosiga de är och framförallt hur gott de luktar. Längtar nog till maj ändå!

Elliot

2 thoughts on “Älskade Elliot!

    • Tack Jenny! Ja nu börjar jag längta efter min egen mysbebis! Samtidigt är det ju väldigt bekvämt att låna andras. Då kan man ju lämna tillbaka dem när de skriker, eller man inte får sova. 🙂

Kommentera

