Shoppat och klart!

Kanske lite tur att vi ska åka hem imorgon för nu är väskorna proppfulla av alla shoppingfynd och mina fötter behöver vila! Kanske borde bokat in oss på ett spa med fotmassage och vila nu.. för det blir inte så mycket av det när jag är i London.

Tömde nyss alla kassar på sängen och det är nog tur att det inte verkar fungera att blogga med bilder för då skulle ni nog börjat undra.  Men jag är otroligt nöjd, har lyckats fått med allt på min lilla shopping lista och lite till..

Förutom shopping har vi varit på musikalen Les Mirables som var jättebra.  Idag har vi även druckit Afternoon tea, vilket nästan är ett måste när man är här. Lyckades också avsluta dagen i dag på the Meet Co som hade riktigt bra mat. Annars har vi lite sevärdheter kvar att pricka av. Som tur är verkar herr T också gilla London, så förhoppningsvis kan jag lura hit honom fler gånger.

Vill ni ha lite tips på boende eller annat så kanske det blir ett inlägg till när jag kommer hem. Annars är det bara att ni frågar. Jag har ärligt talat tappat räkningen på antal gjorda Londonbesök men tror detta var femte eller sjätte i alla fall.

Kommentera

