Mosters favoritbäbis!

Den här helgen blev inte riktigt som tänkt.. Först skulle jag till Stockholm och gå min privatfotokurs. Tänkte också passa på att träffa en gammal vän som jag inte sett på väldigt länge. Min kurs ställde vi dock in då prognosen mest lovade mulet och slask, och eftersom jag inte ännu bokat tågbiljetter så bestämde jag mig för flytta fram hela Stockholmsbesöket. Dessutom skulle ju syster och lilla Elliot komma hem över helgen så jag såg fram emot att vara hemma istället.

Men som sagt saker blir inte alltid som man tänkt sig med barn. Lilla V blev sjuk, och vi fick vara hemma istället. Jag kunde dock smita ifrån och få träffa min lilla favoritsysterson. Bebisfotograferande är inte så enkelt…men jag fick några bilder på honom i alla fall. 5 veckor gammal redan!

2014-02-16 13-25-41

Elliot 1

2014-02-16 13-28-17

2014-02-16 13-31-49b

Elliot 2

2014-02-16 13-25-59

Kommentera

