Weekend i Stjärnsund

Nu har vi checkat in på svärmorshotellet i Stjärnsund. Så skönt att bli ompysslad, servad och komma bort lite från alla saker som jag hela tiden ser borde göras hemma. Här har jag inte så mycket olika alternativ till vad jag kan syssla med vilket gör att jag för en gångs skull kan slappna av och fokusera på det jag valt att ta med mig. En bra bok, tidningar och datorn för att kunna fixa med foton.

Har i flera veckor velat fotat nu när våren och ljuset börjar komma tillbaka. Dock räcker orken inte till och min rörlighetsförmåga är rätt begränsad så det har inte blivit av. Därav också färre blogginlägg, då det är rätt tråkigt att blogga utan bilder.

Så gissa om det känns kul när solen skiner, jag har massor av tid och lilla V ställer upp på att bli både stylad och fotad av sin mamma. Dock ångrar jag något att jag inte lyssnade på min omtänksamma man som innan vi åkte frågade om jag hade batteri i kameran och jag sa att det räcker länge till…

Hoppas ni också får njuta av solen idag!
vilgot stjärnsund 2

2014-03-15 12-51-30c

2014-03-15 12-54-55

vilgot stjärnsund 1
2014-03-15 12-58-01

2 thoughts on “Weekend i Stjärnsund

Kommentera

