Lite mera gult

Som jag nog nämnt tidigare har jag snöat in lite på gult just nu. Det resulterade i att jag övergav min idé om nya mörkblåa kuddar i soffan, som jag ändå inte lyckades hitta. Istället blev det svartvitt och gult.

Den prickiga svartvita kudden är från H&M Home från förra året. Den gula sammetskudden är också från H&M  Home. Mycket bra stället att köpa kuddfodral på då de har många färger och är billiga. Åtminstonde kan man ju köpa enfärgade där och matcha någon dyrare kudde man köpt någon annanstans. Den andra svartvita mönstrade finns på Åhlens, och just nu har de 20% rabatt på kuddar om man är medlem. Det kom de dock på veckan efter att jag köpt min..

Så nu återstår väl att se om jag tröttnar på gult efter påsk, eller om jag känner mig nöjd med mitt val. Den gula kudden passar perfekt till den gula lampskärmen vi har på sideboarden bredvid soffan och den har jag i alla fall inte tröttnat på.

2014-04-17 10-49-04 gula och svarta kuddar

Kommentera

