Ny frisyr

Än så länge har jag klarat mig väldigt bra från morgonkaoset med två barn. Pontus har så här i början ställt upp på att lämna V på dagis de flesta morgonar så jag och F kan ta det lite lugnt.

Vissa dagar räcker det dock med en liten F som inte vill sova och inte är så nöjd att ligga själv alltid. Då blir det ändå lite stressigt om man ska iväg på något och många stoppa-i-nappen-vändor. Dessa dagar hinner jag oftast ta en dusch och få på lite kläder, men när det kommer till att håret borde fixas innan jag lämnar huset så börjar tålamodet tryta hos både mig och F. Dessa problem slipper jag nu då jag skaffat ny frisyr och permanentat håret. Jag vet tantvarning deluxe! Om det ser bättre ut än innan vet jag inte, men det räcker med att krama i lite mousse i håret när det är blött och låta det självtorka. Det vill säga bästa nybliven-tvåbarnsmamma-frisyren! Stort tack till Rebecca för det!

Under gårdagen i Sången fick jag även herr T att fota mig och barnen lite, då det nästan inte finns några sådana foton sedan han föddes. Så här kan ni se lite av frisyren.

Kom ni förresten ihåg den där harmoniska bilden på pappan och de två barnen. Så här ser det ut när mamman och barnen blir fotade, en skriker och den andra håller för öronen.sången..

 

 

 

3 thoughts on “Ny frisyr

Kommentera

