Tävling!

Med det här inlägget har jag skrivit 100 inlägg sedan i Augusti 2013. Ibland uppdateras det ofta och ibland uppdateras det mer sällan. Besöksfrekvensen varierar också kraftigt men jag har i alla fall i snitt 400 unika besökare per månad vilket känns jättekul! Det absolut roligaste är att veta vilka ni är som läser, så lämna gärna en kommentar då och då!

Nu tänkte jag fira detta med att ha en liten tävling/utlottning. Då jag är otroligt sugen på något fotouppdrag så är priset en timmes valfri fotografering av mig. Det kan vara allt från parfotografering, gravidbilder, barnbilder, familjebilder, porträtt eller vad du önskar. Du får sedan alla utvalda bilder därifrån i högupplöst digital form som du själv kan framkalla eller göra förstoringar av. Rätten till bilderna är dock mina och mitt namn ska alltid anges om de publiceras på t.ex. facebook eller andra ställen.

För att deltaga vill jag att du skickar ett mail, skriver en kommentar på hemsidan eller på facebooksidan. Delar du mitt inlägg på facebook få du dessutom en extra lott och större chans att vinna. Utlottning sker på midsommardagen och vinnare meddelas direkt därefter.

Kolla gärna i kategorin Fotat här på bloggen, om ni vill se mina tidigare bilder/fotouppdrag.

3 thoughts on “Tävling!

Kommentera

