Stor gårdsloppis i Långsjö

Eftersom jag hade lite rensarmani här hemma när jag var gravid så är det nu äntligen dags för vår loppis!

Mamma och jag har samlat massor av saker ute hos mina föräldrar i deras gamla Publokal. Det finns allt möjligt kul som t.ex.  husgeråd, dukar, gardiner, kläder, babykläder, tidningar, pocketböcker, skor, väskor, elektronik, en del krukväxter osv. Jag tänkte återkomma här på bloggen med lite bilder därifrån.

Tanken är att vi ska ha öppet ungefär samtidigt som Västansjö Jordgubbar där det finns självplock på jordgubbar. Jordgubbssäsongen är dock ingen exakt vetenskap så vi får se om det stämmer. Kan återkomma även med deras öppettider under loppisdagarna.

Är ni inte några loppisfantaster så  får ni ändå gärna komma förbi och  köpa lite fika. Vi tänkte ladda upp med hembakt gott fikabröd och lite smörgåsar.

Hjälp mig gärna att sprida detta till så många som möjligt!

Gårdsloppis A4

 

Kommentera

