Midsommar & och tävlingsvinnaren

Midsommarhelgen är snart passerad, och nu är det bara en vecka kvar tills hela familjen får semester/sommarlov tillsammans. Både härligt och lite stressande då vi än så länge bara hunnit bokat in en trip till Furuvik. Med två barn, varav ett gärna vill bli aktiverad och inte vill leka själv tycker i alla fall jag det är skönast och enklast att ha lite saker inbokade. Eftersom jag är mammaledig och tillbringar rätt mycket tid hemma just nu också så tycker jag det är skönt att få lite miljöombyte på semestern och inte bara vara hemma. Som tur är har vi dock flera sommarstugor i familjen som vi kan hälsa på.

Det har varit en bra helg och framför allt hade vi ett väldigt trevligt midsommarfirande tillsammans med några vänner. Så skönt att få fira tillsammans inomhus i ett stort hus när vädret inte påminner sådär jättemycket om sommarvärme. Vi gjorde ett försök att sitta ut och dricka eftermiddagskaffe men det slutade med att alla satt och huttrade med jackor och filtar.

Lyckades inte direkt fånga några somriga bilder från midsommar men blev glad när jag fick till ett kort på båda mina killar tillsammans. Det är inte så ofta det blir av att fota dem tillsammans.

Sen till det viktiga. Vilgot har hjälpt mig med lottdragning och vinnaren i min lilla fototävling blev Åsa!! Grattis till dig och hör av dig när du vill lösa in ditt pris!

2014-06-20 17-21-42

3 thoughts on “Midsommar & och tävlingsvinnaren

Kommentera

