Flera ugglor

Måste bara visa dessa superfina ugglor som min syster virkat till Frans barnvagn. Han brukar verkligen ligga och spana på dem. Herr Thorsell har också lärt mig bästa sövningsknepet om man är trött på att stå och köra barnvagnen fram och tillbaka i hallen för att få Frans att sova. Ni kan aldrig gissa vad… Man öppnar uttaget till centraldammsugaren så den slår igång och börjar låta. Killen somnar direkt!

Har inget mönster, men kan säkert ta reda på vad hon använt om någon är intresserad. Själv har jag än så länge inte börjat med stickning och virkning även om det ibland är lockande. Verkar så enkelt pyssel att ha med sig och kunna sitta med var som helst. Dock tror jag faktiskt inte jag behöver några fler hobbies/projekt just nu.

2014-06-05 11-04-27 (2)

2014-06-05 11-04-44

Kommentera

