Dagisdags

Nu är sommarlovet slut även för V men vi mjukstartar med endast två dagar på dagis denna vecka. Stora killen ska börja på avdelningen för de större barnen, så spännande och så kul för honom. Nya leksaker och lite nya utmaningar tror jag kommer passa honom perfekt.

Då jag tror han växte flera centimeter när han blev storebror i våras så blev både byxor och tröjor plötsligt för små. Så lite lagomt till hösten och dagisstart så har jag sett ut och handlat lite nytt.

dagiskläder

Gula tröjan med monster och matchande strumpor finns på Lindex och är redan inhandlade. Funderar även på de grå sweatshirtbyxorna med stjärnor, även de från Lindex. Den gulrandiga farfarströjan hittade jag i H&Ms nya katalg och kostade endast 49 kr. Temat blev gult vilket är en favoritfärg hos V och har blivit en favorit även hos mig.

Kommentera

