Impulsköp

Ni som känner mig vet att jag inte är så bra på impulsköp. Köper jag kläder vill jag gärna ha möjligheten att kunna lämna tillbaka och fundera hemma för att känna min nöjd. Andra prylar kollar jag noga upp innan jag köper. Jämför priser och läser tester och annat i flera veckor innan jag slår till.

Visserligen har jag även denna gång läst tester och kollat priser, skillnaden är att jag började fundera på inköpet i går och slog till idag!

Vad har jag då köpt undrar ni? Jo ett nytt objektiv till kameran, ett stort och tungt men förhoppningsvis jättebra. För er som är kameraintresserade blev det ett Tamron 24-70mm f/2.8 Di VC USD. Som tur är gav den snälla försäljaren mig öppet köp tills på måndag så jag skulle kunna få testa och känna lite på det. Ännu mer tur att jag sparat lite julklappspengar för det var inte gratis.

Så i helgen ska jag gå på ett bröllop och objektivet är givet i kameraväskan!

Tamron-24-70mm-f-2.8-Di-VC-USD-Lens

Kommentera

