Johan & Isabella

Helgen ägnades åt något så roligt som bröllop! Medans V fick ha skoj hos mormor och morfar blev lilla F bröllopets yngsta gäst. Det skötte han dock med bravur. Sov genom hela middagen, vaknade för lite amning och sov sedan bredvid det högljudda dansgolvet till mamman insåg att det blir en dag i morgon också och sömn inte är så lätt att hinna i kapp med. Efter lite mera mat i halv-två-tiden sov han sedan till sju på morgonen, för att somna om igen till klockan åtta. Vet inte vad jag gjort för att förtjäna denna underbara lilla kille som är så go och glad och enkel att ha och göra med för det mesta. Fördelen med att få ett enkelt barn som nummer två är att jag verkligen uppskattar det.

Men åter till det vackra bröllopet som ägde rum i Siljansnäs Kyrka med efterföljande fest på Molnbyggen Strand. En konferensanläggning som jag aldrig hört talas om innan. Jättefint läge precis vid en sjö och en gammal inbyggd dansrotunda som passade perfekt som festlokal. Ett otroligt vackert brudpar och deras charmiga lilla dotter. Här får ni se ett litet smakprov av det jag hann fota då jag ville testa kameran med objektivet lite.

IMG_3625b

bella & johan

johan & bella 3

2 thoughts on “Johan & Isabella

Kommentera

