Elliot

Mina föräldrar bygger en fotostudio till mig!

Fast de vet nog inte om det, de kallar det för inglasat uterum eller något sånt… De bygger ut (eller snarare in) sitt inglasade uterum för att bli större och med mer fönster och ljusinsläpp. Det är alltså helt perfekt att fotografera i upptäckte jag nu i veckan. Det är dock inte riktigt klart, faktum är att endast hälften av väggarna har panel och det snygga klinkergolvet inte är lagt och hela rummet är en byggarbetsplats. Jag tog dock och la ut klinkergolvet ändå på en del av golvet för att kunna använda det till en liten fotosession med min toksöta och charmiga lilla systerson Elliot. En del av resultatet ser ni nedan.

Förutom att de bygger en så fin fotostudio så har min mamma i sina förråd de bästa attiraljerna till barnfotografering. Det finns mängder av hattaskar, resväskor, korgar, trälådor och annat skoj man kan stoppa ner små bäbisar i. Antingen för att de behöver lite stöd i sittandet eller helt enkelt för att de inte ska smita från fotoplatsen direkt.

Med lite juldekorationer tror jag den här miljön kan bli perfekt för lite julkortsfotografering i år. Är det någon som skulle vilja ha julkort eller andra foton till julklappar eller annat tar jag gärna på mig ett par uppdrag som extraknäck under hösten. Kontakta mig i så fall för mer info.

IMG_4826 elliot 3 IMG_4821 elliot 2 IMG_4730 Elliot 1

 

3 thoughts on “Elliot

Kommentera

