DIY – Ugglekudde

Frans har fått en ny kudde till sitt blivande rum. Eftersom jag snöat in på ugglor blev det såklart en ugglekudde.

Det finns ju betydligt mer avancerade och finare ugglekuddar men jag är nöjd med min enkla modell. Frans verkar också nöjd.  Mönstret har jag ritat själv och fördelen när man syr själv är ju att man kan välja färger själv.

Annars så är jag och Frans mest i karantän då vi nu båda har ögoninflammation. Själva inflammationen i sig är väldigt lindrig och inte så jobbig, det dryga är att det smittar så länge. Så nu håller vi tummarna att inte resten av familjen får det..

ugglekudde

3 thoughts on “DIY – Ugglekudde

  1. I like that he is already supporting the best football team in the world ‘The Owls’ (Sheffield Wednesday for those that don’t follow the big teams)
    Anyway enough jokes, he looks very cool!

Kommentera

