Elvira – En liten bakelse

I helgen fick jag äran att få fota den här lilla 8 månaderstjejen. Hon är ju verkligen söt som en liten bakelse i sin lilla cupcakemössa!

Skulle även fotat resten av hennes familj men när det är barn med i bilden så blir det ju inte alltid som man tänkt sig. Kände så igen mig då vi har barn i samma ålder. Egentligen är det precis sånt som ändå är välkommet då jag får möjligheten att träna på att fota andra än mina egna barn. Att få erfarenheter och kanske lära mig något till nästa gång.  Inga problem för min del, och hoppas verkligen att vi kan få till något mer tillfälle! Det är inte det lättaste när det är så mörkt och grått ute hela dagarna. elvira 2 IMG_6324 elvira 1 IMG_6335 IMG_6348

Kommentera

