Julfint

Nu har jag äntligen fått in mina bilder från nya kameran. Bland annat tog jag lite bilder på hur det ser ut här hemma nu inför jul. Finns i stort sett inget rött hos oss, utan det mesta går i grönt, vitt och koppar. Adventsljusstaken har även lite inslag av blått.

I övrigt så går det sakta men säkert framåt med julfixandet. I helgen blev lussekatter bakade och i alla fall två av tre plåtar blev ätbara.. Julkorten är klara och julklapparna är inhandlande och väntar på att bli inslagna. Nu återstår att se om det halvfärdiga pepparkakshuskitet inköpt för 20 kr på Ikea kommer att bli ihopbyggt eller inte. Då jag aldrig i hela mitt liv byggt något hus tänkte jag att det kan vara en bra start för en nybörjare.

jul 2014 IMG_0024 jul 2014 2

Kommentera

