God Jul!

Det var ett tag sedan! Jag som julstökat, julstädat, julstressat och försökt att med jämna mellanrum testa nya kameran och dokumentera har inte lyckats skriva ett enda blogginlägg på några veckor. Men så är det, familj och vila går alltid i första hand och ibland finns inspirationen och orken, ibland inte.

Tänker nog inte ge mig på att blogga i kapp men några bilder från dagarna innan jul tänkte jag i alla fall bjuda på. Några från när vi klär granen och lilla Frans så sött vill vara med och leker med julgranskulorna. Några bilder från vår tradition att baka julgodis hemma hos mamma och pappa dagen innan julafton. I år fick vi spendera hela julen med syster och familj vilket jag är otroligt tacksam för. Få vara med om Elliots första jul och få se hans nya färdigheter då han lärde sig gå en vecka innan.

Två bilder även på de små julgranarna jag fick till i mossa som fick dekorera här hemma. Älskar hyacinter men insåg även i år att trots att de vita ska dofta nästan ingenting, så doftar de ändå för mycket och huvudvärken kommer som ett brev på posten. julen 2014 julen 2 2014

One thought on “God Jul!

Kommentera

