Börjar se ljuset i tunneln

Om någon undrar vad familjen Thorsell sysslat med de närmaste veckorna kanske nedanstående kan ge någon ledtråd.

Vi har förbrukat:

– 3 lådor Kleenex
– 2 rullar toapapper (använt som snorpapper)
– otäck mängd alvedon och ipren
– 22 avsnitt av Grey’s anatomy
– oändligt många barnprogram

Influensa är inte roligt i vanliga fall och det är ännu värre när hela familjen ska ha det samtidigt. Stackars Vilgot har på dessa tre veckor spenderat ungefär 10 dagar totalt i relativt hög feber.

Nu skiner dock solen, alla är feberfria och det finns hopp om livet igen tack och lov! I morgon ska jag dessutom få åka till mitt jobb, vilken lycka!

Den här lilla superhjälten har jag glömt att visa er. Superhjältekläderna sydde jag till Vilgot i julklapp, men de passade bra även på lillebror. Lillebror tror att han är en superhjälte som kan flyga just nu, eller i alla fall stå upp och det kan han också men balansen är så där. Tyvärr resulterar det i en duns då och då, och han stackars huvud får lida alldeles för mycket.

min superhjälte 2min superhjälte 1

Kommentera

