Bakom kulisserna – behöver lite hjälp

Jag var nog lite tidig med min optimism om att vi var friska. Frans har haft feber till och från sedan dess och fick igår även han en pencillinkur mot öroninflammation. Förutom påfyllning av alvedon kl. 2.00 i natt har han tack och lov sovit i natt.

Men sluttjatat om sjukdomar och över till något roligt. All den där tiden som ni undrar vad jag gör med…den där tiden då jag inte tar hand om två små barn och övriga hushållsysslor den ska jag berätta vad jag använder till. Kan berätta att det inte är träning, städning, skogspromenader eller skidturer i solen.

Jag använder den till min dröm just nu, att kunna delvis jobba med fotografering och ta betalt för det. Det kommer ta en stund innan allt är klart då tiden är begränsad men jag vill att ni ska få vara med på den resan och få se lite glimtar av mitt jobb då och då. Vill självklart att ni som följer mig och känner mig ska få vara med och tycka och komma med åsikter och hjälpa mig igång.

Så här kommer min första fundering. Arbetar med en ny logotype och skulle vara kul att höra vilka förslag ni gillar bäst och varför? Funderar på att eventuellet kombinera en av de mer kvadratiska logotyperna med en av de liggande då de passar bra till olika saker. Så ni som läser men sällan kommenterar, nu behöver jag er hjälp!

fruthorselllogoförslag

One thought on “Bakom kulisserna – behöver lite hjälp

Kommentera

